Olej specjalnie opracowany do najnowszej generacji samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych, maszyn rolniczych, stacjonarnych
silników i silników łodzi napędzanych paliwem o niskiej zawartości siarki (≤ 50 ppm). Niskoemisyjne silniki wysokoprężne z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim,
Spełniający normy emisji spalin Euro II, Euro III, Euro IV, Euro V lub Euro VI, wyposażony w system EGR (recyrkulacja spalin) i/lub system SCR (selektywna redukcja katalityczna) oraz z DPF (filtr cząstek stałych) lub bez niego, pracuje w wysoko
ciężkie warunki obciążenia i eksploatacji, wymagające oleju silnikowego ACEA E6, „Low SAPS” o obniżonej zawartości popiołu siarczanowego
(≤ 1,0%), fosfor (≤ 0,08%) i siarka (≤ 0,3%).
Może być również stosowany jako pojedynczy środek smarny w przypadku floty składającej się z silników nowej i starej generacji.