ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE DO GODZINY 14:00 WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA :)

Masz pytania? Dzwoń

Masz pytania? Zadzwoń

Numer główny 563 070 008 | Mateusz 690 850 018 | Radosław B 690 880 035 | Radosław W 690 950 097

PolskiAngielski
Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Formularz reklamacyjny

Formularz reklamacyjny

alt
 

PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU

w związku z wystąpieniem wady w oparciu o art. 556 Kodeksu Cywilnego zgłaszam reklamację wg poniższego opisu.

 

Reklamacja kierowana do:

Dane firmy:

 

MOTOTRAKTOR Przemysław Wierzbowski

Adres:Łążynek 47, 87-123 Dobrzejewice

tel. +48 722 215 351, 690 950 097

e-mail: sklep@mototraktor.pl

 

Zgłaszający:

Imię i nazwisko nabywcy/(konsumenta):......................................................................................................

 

Adres konsumenta: ............... ......................................................................................................................

 

Telefon kontaktowy: .......................................... adres e-mail: .............................................................

 

Data nabycia towaru .. ............................. Dowód zakupu (paragon/faktura) nr: .............................

 

 

Opis towaru (nazwa, numer fabr itp)............... ….........................................................................................

Cena zakupu brutto .....................................................................

Szczegółowy opis wad (uszkodzeń) :

......................................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................................

........................................................................ ..............................................................................................

Data stwierdzenia wady/uszkodzenia towaru: ….........................................................................................

. ......................................................................................................................................................................................Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

 

  1. - wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)

  2. - nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)

  3. - obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …....…………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)

  4. - odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1) ........................................................................................................................................................................................

 

Sprzedawca poinformuje Konsumenta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania niniejszego protokołu. Protokół można przesłać pocztą lub e-mailem.

 

.......................... ….............................................

Miejscowość, data Podpis zgłaszającego reklamację

 

*) Proszę zakreślić wybrane rozwiązanie.

 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu