PROTOKÓŁ REKLAMACJI TOWARU
Dane firmy:
MOTOTRAKTOR Przemysław Wierzbowski
Adres:Łążynek 47, 87-123 Dobrzejewice
tel. +48 722 215 351, 690 950 097
e-mail: sklep@mototraktor.pl
Zgłaszający:
Imię i nazwisko nabywcy/(konsumenta):......................................................................................................
Adres konsumenta: ............... ......................................................................................................................
Telefon kontaktowy: .......................................... adres e-mail: .............................................................
Data nabycia towaru .. ............................. Dowód zakupu (paragon/faktura) nr: .............................
Opis towaru (nazwa, numer fabr itp)............... ….........................................................................................
Cena zakupu brutto .....................................................................
Szczegółowy opis wad (uszkodzeń) :
......................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
…..................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
........................................................................ ..............................................................................................
Data stwierdzenia wady/uszkodzenia towaru: ….........................................................................................
. ......................................................................................................................................................................................Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
- wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
- nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
- obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …....…………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1) ........................................................................................................................................................................................
Sprzedawca poinformuje Konsumenta o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od daty otrzymania niniejszego protokołu. Protokół można przesłać pocztą lub e-mailem.
….......................... ….............................................
Miejscowość, data Podpis zgłaszającego reklamację
*) Proszę zakreślić wybrane rozwiązanie.